1020823

Vaig proposar-me pujar una foto setmanal. Com que no trob una plataforma que m’agradi, les pujaré a aquest blog, que per això el tenc.

I no he trobat moltes fotos que m’agradin. Gairebé cap. A l’ordinador tenc sols les fotos dels dos darrers anys, en els que gairebé tot ho he retratat amb telèfon o analògic. I se nota: les fotos són resultones, però estan fetes perque sí.

Tenc postals. Cromos. Fotos mones i agudes, i que fan riure o fan ràbia, però tenc poques fotos que transmetin.

Aquesta no transmet gaire, però al menys no és un cromo. Has de mirar porcurant enfocar el que no ha enfocat la càmara. No és còmoda. No és fàcil. Se veu que hi havia llum guapo, un dia clar, la mar plana i un resol preciós, però pareix una errada. No ho és.

I de la càmara compacta, me sobra l’angular… No arrib a avesar-me a l’angular. Jo som de tele, i quan mir aquests encuadres, me sobra aire per tot. M’hauré d’avesar perque és l’única càmara que tenc.

Es Molinar

Deixa un comentari

